Daiwa Gekkabijin 23 LT2000S Makara
ÜRÜN TANIMI:
DAİWA GEKKABİJİN 23 LT2000S MAKARA
ÜRÜN AÇIKLAMASI:
Elde yüksek boyutlu sarma hassasiyeti ve çalışabilirliği. Hafif tuz için tasarlanmış, hafiflik ve yüksek sertliği birleştiren bir "Tsukishita Bijin" eğirme makarası.
Hafif yemleri kontrol eden tüm hafif tuz oyunlarında, AirDrive Design'ın yüksek boyutlu çalışabilirliği büyük bir avantajdır.
Özellikle, hafif ve düşük ataletli AIRDRIVE ROTOR, daha önce hissedilmeyen hassas Atari'yi mümkün kılarak sarma hassasiyetinde önemli bir iyileştirme sağlamıştır.
Vida ve küreden kesilmiş gibi benzersiz bir şekle sahip olan AIRDRIVE ROTOR ve optimum eğim ayarına sahip AirDrve Bail, hat sorunlarını büyük ölçüde azaltmıştır.
Sorunsuz performans, hafif hat kullanıldığında stressiz balıkçılığı destekler.
Sürükleme için ATD Type-L kullanılır. Sürükleme ilk tepkisinin iyileştirilmesi, takip edilebilirliği büyük ölçüde iyileştirmiştir.
Ultra ince hatları kullanan hafif tuzda varyasyonları ve hat kopmalarını azaltmak büyük bir avantajdır.
GENEL ÖZELLİKLER:
Üretici Kodu |
Ebat |
Devir |
Rulman Sayısı |
Sarım (cm) |
Kapasite |
Ağırlık (gr) |
Drag (kg) |
23GKLT2000S |
2000 |
5.1:1 |
7+1BB |
67 |
#0.4-200 |
165 |
5kg |
DAİWA TEKNOLOJİLERİ:
AIRDRIVE DESIGN
Daiwa'nın yeni konsepti AIRDRIVE DESIGN, dört elemandan oluşan (AirDrive Rotor, AirDrive Bail, AirDrive Spool and AirDrive Shaft) hem görünüm hem de işlev açısından daha üst seviyede bir olta makişnesi ortaya çıkarmak için ağırlığı azaltır, dönüş düzgünlüğünü ve duyarlılığı arttırır.
AIRDRIVE BAIL
Daiwa AIRDRIVE BAIL sarım teli tasarımı, minimum ağırlıkla maksimum sertlik ve güç sağlayan içi boş boru şeklinde paslanmaz çelik bir yapıya sahip olmasının yanında ağırlığın daha da azaltılmasını sağlamak için gerekli mukavemet korunurken çap küçültülmüştür. Pürüzsüz ve çıkıntısız bir tasarıma sahip olan bu sarım teli ile, atıştan sonra yaygın olan gevşek ip bile, makara döndürüldüğünde sarım telinden aşağıya takılmadan, engellenmeden kolayca aşağı doğru kayar.
AIRDRIVE ROTOR
Benzersiz teorimizi kullanarak sanki bir küreden kesilmiş gibi görünen yeni bir şekil elde ettik ve gereksiz malzemeleri tamamen ortadan kaldırarak sağlamlığı korurken önemli ölçüde ağırlık azalması sağladık. Bu, makaranın hafifliğini önemli ölçüde artırdı ve bu da gelişmiş işlevsellik ve hassasiyete yol açtı.
AIRDRIVE SPOOL
Gereksiz malzemeleri ortadan kaldıran ve ağırlığı azaltan ince duvarlı tasarım. Makara eteğinin ince duvarlı tasarımı ve makaranın iç kısmındaki oyuk, ağırlığı azaltmanın anahtarıdır. Daha hafif makara, sarım ve misinanın makineden çıkış kolaylığını artırır. Ayrıca, düşük çalışma direncine sahip kalama sesi mekanizması, kalama etkinleştirildiğinde tepkiyi artırır.
MONOCOQUE GÖVDE (MQ)
Tek kabuk anlamına gelen bu yapı sayesinde dişli yuvaları genişleyip, daha büyük dişliler gövdelere monte edilebiliyor. Bu sayede hem makina torku artıyor, hem de dişlilerin birbirine montesinde oluşan boşluklar minimuma iniyor. Dişliden gelen ses engelleniyor, vida yuvası teke inerek su sızdırmazlığı gelişiyor. Vida sabitleme kulakları olmadığından ayrıca makina hafiflemektedir. %70 daha fazla sağlam bir gövde yapısı sunmaktadır.
ZAION V
Daiwa tarafından Hafif ve Sert makaraların performansını daha da artırmak için geliştirilen yeni süper kompozit malzemedir. Ağabeyi Zaion kadar hafiftir ve DS5 - DS4 malzemelerinden önemli ölçüde daha sert ve strese karşı dayanıklıdır. Zaion V in mekanik özellikleri, DS5 ve DS4 malzemelerinden daha düşük ağırlığa sahip gövde ve rotorların oluşturulmasına olanak tanır. Bu nedenle dahili mekanikler en iyi şekilde çalışarak daha fazla akışkanlık ve yorulmaya karşı üstün direnç sağlayarak daha hafif ve daha performanslı makaralar sağlar. Ama hepsi bu değil! Zaion V, karbon fiber bazlı bir kompozit olduğundan tuzlu suda kullanıldığında bile korozyona karşı tamamen dayanıklıdır.
TOUGH DIGIGEAR
Selefi Digigear'ın bir başka evrimi olan Tough Digigear, en üst düzeyde dişli hassasiyeti, dönüş düzgünlüğü ve güç sağlayan dijital olarak tasarlanmış yepyeni, makine kesimli dişli sistemimizdir.
MAG SEALED GÖVDE
Makara rotorunun ana şaftında bulunan mıknatıslanmış bir yağ keçesi ile makaranın makine dairesine, kapıyı dış elemanlara ve istenmeyen davetsiz misafirlere kapatan nihai koruma sağlanır. MAG SEALED ile makaranın iç işleyişine toz, su ve tuz girişi geçmişte kaldı.
ATD DRAG (AUTOMATIC TOURNAMENT DRAG)
Daiwa'nın Otomatik Turnuva Kalama özelliği, hareketsiz durumda düşük viskozite sergileyen, ancak sürtünme başladıktan hemen sonra daha viskoz hale gelen geliştirilmiş bir sürtünme gresi kullanır. Bu, ilk kalama başlatma ataletini azaltır ve ATD Kalama Sisteminin yapısal değişiklikleriyle birleştiğinde, ilk vuruştan itibaren daha yumuşak bir kalama sağlar.
ABS LONGCAST (ABS-LC)
Geleneksel makaralarla karşılaştırıldığında, ABS-LC'nin azaltılmış ağırlığı ve modifiye edilmiş tasarımı sayesinde ortalama erim mesafesini yaklaşık %5 arttıdığı ölçülmüştür.